Beoordeel mee live tijdens het Eurovisie Song Festival!

Yay, even bloggen op mijn oude blogje! Ik was er even mee gestopt en dat zal nog wel vaker voorkomen. Gewoon omdat ik zoveel meer leuk vind om te doen en met zoveel bezig ben. Net weer vijftien pagina's aan rijtheorie volgeschreven. Via allerlei manieren probeer ik te slagen: I-Theorie, ANWB, Vekabest, rijles.nl, samenvattingen en eigen testjes. Maar goed vandaag wilde ik even posten, want het Eurovisie begint vanavond weer. Het heilige tv moment haha! I love it: The Eurovision Song Contest <3!

Vorig jaar had ik gepost, dat je leuk mee kon stemmen door middel van scorelijstjes. Het was echt heel leuk om te doen. Mijn familie deed ook mee en zo keken we wie onze favoriet was van dat jaar. Leuk ook om te zien, dat mijn ouders heel anders kijken naar de optredens! Mocht je het dus zelf ook leuk vinden om te doen kun je hier de scorelijstjes downloaden: Eurovisie scorelijst ^^!

Dit jaar laat ik me eigenlijk maar verassen met de nummers. Trijntje had ik al gehoord en ik vond het eigenlijk wel een goed nummer, dus hoop dat we de finale inkomen. Vanavond zal dat duidelijk worden, want zij treed in de eerste halve finale op!

Wel had ik op de radio het nummer van Zweden al gehoord. Deze gaat wel naar de finale lijkt me. Als je nu al op de Nederlandse radio voorbijkomt! Dus zeker wel een grote kans om te winnen!
Vanavond om 20:30 (Nederland 1) zien we de landen:  Nederland, België, Albanië, Armenië, Wit-Rusland, Denemarken, Estland, Macedonië, Finland, Georgië, Griekenland, Hongarije, Moldavië, Roemenië, Rusland en Servië!

Helaas dit jaar weer geen Turkije =[! Ik vond Turkije altijd zo super in het Eurovisie! Verder ben ik benieuwd of Rusland weer zo wordt belaagd met "boe" geroep. Ik hoop het eigenlijk niet, want het gaat hier om de muziek dus tja...

Maar voor de rest ben ik wel super excited! Mocht je geen zin hebben om een blaadje te gebruiken als scorelijstje kan je ook nog mee beoordelen op je smartphone of tablet! Als je op songfestival.nl zoekt, zie je gelijk al het "beoordeel live mee" knopje ^^!

xxx

Reacties

Populaire berichten