Weekend!!!

Yay, weer bijna weekend! En binnen twee dagen ga ik op reis!!! Maar ik heb ook slecht nieuws. Ik zou in april op rondreis gaan door Maleisië....MAAR ER WAREN TE WEINIG INSCHRIJVINGEN! Dus nu is de reis gecanceld! Nu moet ik weer wat anders gaan zoeken... Ik heb nog geen idee waarheen! Madagaskar, Vietnam, Costa Rica? I don't know it anymore, alles is wel leuk!

Tja, ik baal wel van het slechte nieuws! Ik wilde deze reis =[! Vandaag moet ik bij Djoser gaan kijken of er ook andere reizen beschikbaar zijn. Ik hoop van wel! Anders moet ik toch eens kijken naar andere reisorganisaties.

Zondag ga ik in elk geval vrienden opzoeken in het buitenland en dan ben ik een weekje weg! Dus ik heb in elk geval al één reis in the pocket voor dit jaar!

Okay, misschien stress ik teveel! Maar ik ben toch kinda worried! Dit was niet echt mijn week, denk ik. Als ik een nieuwe rondreis heb gevonden dan komt het wel weer op mijn blog tevoorschijn! Eerst maar naar Malta deze week. Nooit geweest en ik had ook nooit gedacht hierheen te gaan. Maar ja, als je wordt uitgenodigd en gratis verblijf krijgt... dat maakt reizen wel heel makkelijk! Ik laat me verassen!

Maar een liedje om even het negatieve nieuws te verwerken waaaaaaaaaa!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten