Waarom Nicki Minaj wel een goed voorbeeld is!

Laats kwam ik via Tumblr op een Nicki Minaj post terecht en ik was eigenlijk wel blij ik dit tegenkwam. Nicki Minaj is een artiest die of onwijs geliefd is of enorm de grond ingeboord wordt.
 
Soms heb je dan reacties als deze:
In de Tumblr post had de schrijfster allemaal bewijzen gegeven dat dit juist niet waar is! Ze heeft genoeg dingen in de media gezegd, die bewijzen dat zij juist een goed voorbeeld is!

1.
2.
3.
4.
imageimage
image
5.
image
Als je hoort wat ze allemaal zegt, dan kan je volgens mij niet meer zeggen dat ze een vreselijk slecht voorbeeld is voor kinderen en jonge vrouwen.
 
Ik luister haar muziek ook wel eens en haar teksten daarin geven je soms heel wat om over na te denken. Zoals: "I believe that life is a prize, but to life doesn't mean you are alive." Dat is persoonlijk één van mijn favoriete quote's!
 
Nicki Minaj is in mijn ogen meer dan alleen de vrouw, die ze in haar videoclip speelt ^^!
 
Wat vind jij?
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten