Travel update!

Het is alweer maandag! Me laatste werkweekje is aangebroken en daarna ga ik alweer op reis! What a life! Ik moet zeggen, dat een gap year (intussen al twee jaar haha) mij niet verkeerd valt! Ondertussen blog ik nog steeds door over de rondreis Nepal ^^! Maar ik ben alweer super excited voor de volgende rondreis!
Deze rondreis wordt iets anders dan normaal, want ik heb de rondreis zelf in elkaar gezet en alleen maar vliegtickets gekocht! Dit keer reis ik niet alleen, want mijn lieve zusje gaat met mij mee <3!

Na een mooie helderblauwe zondag heb ik de rondreis helemaal uitgewerkt, dus dat moet goedkomen =]! Binnenkort ga ik me nog snel richten op het voedsel. I love food so... Ik wil graag weten wat de specialiteit van het land is <3!

Een ding is zeker, het wordt een rondreis vol mooie oude steden en stranden met helderblauw water ^^! Binnenkort schrijf ik meer over mijn nieuwe bestemming ;)!

xxx

Reacties

Populaire berichten