Ontdek de betekenis van je droom!

Soms heb je dat... Van die vage dromen. Bijvoorbeeld dat je in een pinguïnpak zo naar Dubai dwars door een suikerspin aan het skiën bent (noem maar wat). Van die tik vage dromen en later denk je waarom heb ik die dromen toch?!

Eens had ik echt weken achter elkaar de meest bizarre dromen en ik vertelde dat aan mijn collega's. En gelukkig zijn daar die nieuwsgierige klanten achter de kassa, die met tips komen. Eén van hen zei, dat ik maar eens op google moest zoeken naar droombetekenissen.

Nou niet geschoten, altijd mis dus ik ging op ontdekkingstocht via het internet. Toen kwam ik bij de website droominfo. Ik zal niet zeggen dat het waarzeggers zijn, maar de betekenis ligt vaak erg dicht bij mijn werkelijke leven.

En behalve dat de info vaak matched met mijn werkelijkheid, is het ook ineens extra leuk om gekke dromen te hebben. Als ik nu een droom vergeet, dan baal ik ook echt! Ik vind het eigenlijk wel super interessant om droom betekenissen te lezen. Gelijk weer een extra reden om vroeg naar bed te gaan ;)!

Hier zijn alvast een paar dromen met betekenis:
Aardrijkskunde: Als je droomt dat je aardrijkskunde studeert, voorspelt dit dat je veel zal reizen in de nabije toekomst. Je vind het leuk te leren van- en over vreemde culturen. Misschien denk je er over te verhuizen.

Adoptie: Als je droomt dat jij of anderen een kind adopteren, duidt erop dat je iets nieuws en anders onderneemt. Vraag bij jezelf eens af wat je precies mist in je leven om je gelukkig te worden. Als je droomt dat je geadopteerd bent, suggereert dit dat je op zoek bent naar het kind in jezelf.

Baan: Als je droomt dat je op zoek bent naar een nieuwe baan, suggereert dit dat je je onbevredigd en gefrustreerd voelt met de levensfase waarin je momenteel verkeert. Wanneer je naar meerdere banen tegelijk solliciteert, wijst dit op een behoefte aan focus en een duidelijke richting.

Ballon: Een droom over een ballon duidt op afnemende hoop in je zoektocht naar liefde. Een situatie in je leven kan een ongewenste wending nemen. Ballonnen symboliseren tevens arrogantie. Je zou een opgeblazen gevoel over jezelf kunnen hebben.

Demonen: Wanneer je droomt over demonen, symboliseert dit onwetendheid, negativiteit, nood of je eigen duistere kant. Een dergelijke droom waarschuwt ook voor overdaad en dat lustgevoelens niet overhand mogen krijgen over je goede oordeel. Als gevolg hiervan zou je fysieke en geestelijke gezondheid namelijk hieronder te lijden kunnen krijgen.

Garage: Als je droomt dat je in een garage bent, duidt dit op een periode van inactiviteit in je leven. Je zou het gevoel kunnen hebben dat je begeleiding mist en/of geen idee hebt hoe je je doel kunt bereiken. 

Straat: Als je droomt over een straat, symboliseert deze je levenspad. De staat waarin de straat verkeerd zegt iets over de mate van controle die je hebt over de richting waarin je leven opgaat. Als de straat een naambordje heeft, kan dit een belangrijke hint afgeven over de precieze betekenis van deze droom.

Val: Als je droomt dat je een val plaatst, duidt dit erop dat je wanhopig probeert vast te houden aan een bepaalde relatie, oude gewoontes of maniertjes.

Verven: Als je droomt dat je je huis verft, wijst dit erop dat je veel succes zult ervaren met een nieuw project, of dat je gepromoveerd wordt naar een gewenste functie. Je zou ook je creativiteit kunnen uitdrukken. Aan de andere kant zou het er wellicht op kunnen wijzen dat je iets probeert te verbergen.

Zwerver:  Dromen dat je een zwerver bent voorspelt armoede en ellende. Het zien van zwervers is een teken van verderf dat zich in je omgeving ontwikkelt. Een zwerver iets geven voorspelt dat je goedheid zal worden beloond.

Ik hoop dat er toevallig al een voor je tussen zit ^^! Wat is de laatste droom die je je nog kan herinneren?

xxx 

Reacties

Populaire berichten