On The Way To Pokhara!

De laatste dag Chitwan was aangebroken! Ik had er lieve reizigers ontmoet uit Australië en Engeland, de mij hadden uitgenodigd bij hun te zitten met een wijntje. Helaas was ik nog steeds heel erg ziek. De dokter kwam langs en had me medicijnen gegeven. Ook weer een unieke ervaring om op Nepalese manier onderzocht te worden. Als ik twee dagen langer had gewacht, lag ik waarschijnlijk in het ziekenhuis!
 
Vanaf toen heel veel water gedronken en toch, al was het maar een banaantje, wat te eten! Langzamerhand ging het steeds beter en waren we onderweg naar Pokhara. De natste plek van Nepal en een echte backpackers plaats!

Nepal licht boven India richting de Himalaya. Je zou denken dat het daar koeler is, maar na even een korte wandeling te hebben gedaan droop er gewoon zo'n zweetdruppel over mijn hoofd! Kan me niet herinneren dat ik het ooit zo had meegemaakt! Maar de mooie omgeving maakt alles goed ^^!
Toen we in Pokhara aankwamen was daar regen! Ach heerlijk rustgevend! Een mooi uitzicht om naar te kijken, terwijl je de regen hoorde vallen <3!
In ons hotel waren leuke Nepalese portret schilderijen, die de Nepalese bevolking goed weergeven ^^!
Hoe anders landschappen kunnen zijn hé! Ver van Nederland vandaan!
 
Nepal is een heerlijk land en mijn eerste indruk van Pokhara was tot nu toe goed!
 
xxx

Reacties

  1. wat een geweldige foto's! heel mooi. hoop dat je je ondertussen beter voelt? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten