On the way to the capital city of Nepal!

Een enorme busrit zat op ons te wachten! Maar I like that. Ik kan eindeloos genieten van ritjes, waarbij ik uit het raam landschappen voorbij zie komen. En het landschap van Nepal is zeker geen straf. Het is er prachtig! Van Pokhara gingen we nu naar Kathmandu. De hoofdstad van Nepal!

Landbouwgrond van Nepal ^^! Het zag er super uit, maar kon soms ook een klein beetje eng worden. Langs de weg zagen we vele gekantelde vrachtwagen en bussen. Ik maar hopen niet het volgende slachtoffer te worden!
Daar kwamen we dan aan! Wat een stad! Wel aardig vies en het stonk oeh! Ook kreeg onze bus het voor elkaar om te stoppen voor een slachterij. Chop die kip zijn pootjes eraf zo voor mijn gezicht! Ik kon de pootjes horen kraken! Dat is wel bizar haha!
 
Ons hotel lag vlakbij een karaoke bar, waar elke avond hetzelfde bandje aan muziek werd afgespeeld. Gelukkig vol Indiase Bollywood muziek, dan kon ik ook nog meezingen haha ;)!
S' avonds hebben we in een top restaurant gegeten. Het was heel westers en eigenlijk iets waar ik wel naar verlangde!
 
Ik denk dat ik dit wel een van de leukste restaurants vond om te zitten. Al was het dakterras (K.C. café) van Jaisalmer zeker ook een aanrader <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten