Nachtfotografie in Rotterdam

Pasgeleden even met de vriend van mijn zus wat nachtfoto's wezen schieten in Rotterdam. We willen ons beide wat meer in fotografie verdiepen en zitten druk in de tijdschriften en cursussen. Echt pro zijn we nog niet, maar we zijn er mee bezig haha. Wie weet wat we in de toekomst voor foto's schieten ^^!

Ik merk wel dat er nog wat dingen zijn waar ik weer op moet letten. Zoals bij bruggen, op de ondergrond die beweegt en onscherpte kan veroorzaken. En ik zou ook wel graag een zonnekap willen. Dat klinkt misschien gek, maar een zonnekap is juist handig met nachtfotografie. Het houd dat strooilicht wat in bedwang. En behalve dat de grond beweegt kunnen ook onderwerpen in de foto bewegen, zoals de vlaggen op de foto met het fonteintje.
 
Nabewerkingen met dure fotografieprogramma's doe ik niet, dus ik moet het doen met wat ik heb =P! Heeft iemand die expert is in nachtfotografie nog tips wat ik kan verbeteren?
 
xxx

Reacties

Populaire berichten