Malta inspiration!

Als je dit leest, ben ik waarschijnlijk allang in Malta! Ja ja! Twee vrienden van mij zijn op stage voor vijf maanden en hebben daar een appartement! Channah en ik moesten alleen onze vliegticket betalen (dat scheelt enorm in de kosten WAUW!) En wij mogen daar dus verblijven.

Ik ben er nog nooit geweest en ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten van Malta. Daarom heb ik maar wat reisfoto's opgezocht ^^!


Malta is een land onder Italiƫ en ik houd wel een beetje van die Zuid Europese stijl ^^!
Ik weet niet of er veel oude wagens zijn, maar ik ga er eens voor kijken. I love them ^^! Fotogeniek!
366placestogo:

Day 280: Valetta, Malta.
Living in the heart of the Mediterranean, in the middle of a busy world yet so far away from it all…sigh.
Het doet me zelfs lichtelijk denken aan Venetiƫ en Florence. Alleen dit is hopelijk minder toeristisch =]!
Ik kijk er naar uit om allemaal lekker snacks uit Malta te proeven, door de straten te wandelen en uitzicht te hebben op een prachtige omgeving ^^!

Streets.

Kathedraal.

Ta 'pinu kerk.
 
Palazzo Parisio.

Marsalokk!

Iemand al eens in Malta geweest ?
 
 xxx!

Reacties

Populaire berichten