Healthy fruity's, waar je zin in krijgt!

Smoothie. ❤
Werken bij een groenteboer heeft mijn eetpatroon aardig veranderd. Tegenwoordig zit ik zeker wel ver boven mijn twee stuks fruit per dag ^^! Ik heb best wel mazzel, dat ik een gezonde baan heb =]! En je kan er zoveel kanten mee op! Weheartit staat vol met fruit inspiraties en eerlijk is eerlijk, ik krijg zoveel zin om fruit te eten en shakes te maken als ik deze foto's zie!

.
Okay, chocola is niet helemaal gezond haha. Maar pure chocola zou nog een optie kunnen zijn ;)!
Gloriously | via Tumblr
Fight for yourself
Untitled
Keep your head up, the colors are beautiful
Tumblr
Do not touch my food — Maple Pecan GranolaEylül Büyüktunca
food | via Facebookmmmmm delicious.•*°˚★˚° LadyBOOM °˚★˚°• ̧ | via Tumblr
What's your favorite fruit?
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten