Fotografie fun!

Vandaag ben ik een dagje vrij en wat doe je dan?! Dan verzin je wat vage dingen om te doen terwijl je weer dat je de echt belangrijke dingen daarmee uitstelt maar WHO CARES ^^! Vandaag lag er wat sneeuw in me tuin (waarschijnlijk vanochtend nog veel meer, maar ik werd pas half 1 wakker). En ik zag wat foto's van mijn vrienden, dus de link was zo gelegd. Who needs photoshop?

Het enige wat ik nog had waren wat foto's en een schaar. Ik knipte ons uit en zette ons in de omgeving neer. Wel wat het koud en de wind blies af en toe wat vrienden weg, die ik moest redden met gevaar voor eigen leven haha!
Eerst een groepsfoto in de bergen kuch kuch haha!
Nina heeft het toch wel koud!
Celeb pic with Garret =P!
Mijn vriendiin Cynthia regelt de BBQ en driemaal raden wat we eten ;)!
Animal lovers.
Lauren de dolfijnentrainer van Lapland.
 
Nou net echt toch haha! Okay, hiervoor heb je soms een kinderbrein nodig en gelukkig is ie er nog bij mij xD! At least I had some fun en me vrienden konden er wel om lachen. They know I am weird <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten