Fotograferen in mijn stadje!

Spijkenisse, het toont soms wat levenloos. Maar het heeft zijn momenten ;)! Op een frisse avond ben ik toch even naar buiten geweest om door het dorp te lopen. Het dorp is s' avonds een vrij rustige boel, al hebben we dit jaar een prachtig theater en daarnaast een leuke schaatsbaan met een churros kraampje =P! Toch een beetje winterse feeling!

Het voordeel van fotograferen in Spijkenisse is denk ik wel dat er bijna nooit iemand voor je lens loopt haha ^^! De stille steegjes zijn ook echt stil!
Toch zijn er wel mensen hoor. Zodra je langs een café of restaurant loopt zie je wel wat mensen ;)!
Again silent Streets!
Winkelstraatje =]! Wat wel opvalt is dat er bij ons veel winkels opheffingskorting hebben. De ene na de ander sluit. Gezellig hoor, Spijkenisse?!
Onze gracht haha!
Ons kleurrijke theater! Toen kwam er wat regen en ben ik gauw weer naar huis gegaan ;)!
 
Helaas is ons stadje in de avond wat stil. Maar voor foto's heeft dat wel weer voordelen ^^! Toch heb ik niet veel te klagen, want mijn Indiase vriend vind het juist een hele mooie stad om te zien. Al die drukte bij hem is hij soms wel een beetje zat. Hopen dat ik hem ooit hier kan rondleiden <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten