Discover Pokhara!

Vroeg in de morgen stond ik op om een berg te beklimmen! Het was een heerlijk zonnige dag vol wandel en winkel plezier ^^! Je kan merken dat Pokhara wat toeristischer is aan de manier waarop alles geregeld is met shops, bars en restaurants ^^!

Maar eerst de lange wandeling die zeker wel tot het eind van de middag duurde! Ik deed de reis met Angelique en Alex.  Haar vriend heeft wel conditie zeg! Hij liep altijd voor ons haha! Maar ondertussen kon ik wat souvenirs scoren =]! Omdat Nepal dichtbij Tibet ligt heb ik deze dag ook veel Tibetaanse souvenirs gekocht.
Gelukkig was het vanochtend vrij helder en kon ik net op tijd deze mooie en hoge berg zien! Terwijl mijn voeten en gezicht aan het verbranden waren, lag er voor mijn neus gewoon een berg vol sneeuw!
We kwamen hoog! En buiten het feit dat wij aan het wandelen waren, kon je er ook nog voor kiezen om te gaan paragliden!
Woonplaats van iemand op de berg ^^!
We konden die dag even een break nemen bij een mevrouw en mijn ogen bleven maar gericht op dit lieve kindje met de eeuwige glimlach <3!
Uitzicht op Pokhara!
Nepalees landschap toen we eenmaal beneden kwamen. Welkom in Azië! Wauw!
 
Daarna nog tot s 'avonds laat alle winkels langs gegaan! Deze hele dag heb ik op mijn slippers doorgebracht en stond verbaast van mijn energie. Waar andere beenpijn hadden ging ik door =P! de rust, de natuur en de aanwezigheid van winkels en restaurants maakte dit voor mij de mooiste stad van de Nepal reis! Als ik ooit terug mag naar een stad in Nepal, kies ik zeker deze ^^!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten