'Digitale chirurgie'!

Oeh, zo freaky. Overal zie je het werk van de kunstenaar David Lopera opduiken. Waarschijnlijk is deze foto van Katy Perry allang bij je bekend. Deze kunstenaar vraagt zich af of al deze bekende sterren ook zo populair waren geweest als ze heel wat voller waren!
 
Of dat zo zou zijn durf ik niet te zeggen. Maar wat een aparte hobby heeft deze man haha. Ik ga niet weer in op het oude "dik/dun is mooier/gezonder blahblahblah" verhaal. Dat verhaal worden we denk ik allemaal wel zat in de maatschappij. Vandaag laat ik dus gewoon wat foto's zien van bekende celebs, die hun 'digitale chirurgie' hebben gekregen!

Kim Kardashian.
Rita Ora.
Iggy Azalea.
Mila Kunis.
The Little Mermaid!
 
Aan de ene kant vind ik het vreemd. Wat motiveert je nou zo sterk om dit te doen haha? Aan de andere kant snap ik zijn vraag wel, want zouden deze sterren zo  populair geworden zijn met zo'n lichaam. I don't know! Ik vraag me af of de sterren er zelf om kunnen lachen. Het is toch best een raar idee, dat iemand aan jouw lichaam heeft zitten sleutelen via photoshop op zo'n opvallende manier! Maar ja ieder zijn ding ;)!
 
Wat vind jij van zijn 'digitale chirurgie'?
 
xxx

Reacties

Populaire berichten