Chitwan adventure!

Insecten, vele soorten vogels, neushoorns, krokodillen, olifanten, herten en met wat geluk ook tijgers! De afgelopen dagen in Chitwan ging ik jungle tochten maken. Zowel te voet als met een jeep!

Ik was ziek, maar wilde alles uit deze reis door Nepal halen en ik ben extreem eigenwijs! Als ik iets wil dan ga ik toch ongeacht hoe ik me ergens over voel. En achteraf ben ik er blij om ook =]!

De Nepalese jungle, is niet echt een tropisch regenwoud idee, maar er is zeker van alles wat te vinden. Het meest aparte was dat ik bloemen kon eten uit de jungle om te genezen. Ik heb er eentje genomen, maar meer durfde ik niet. Haha, het blijft toch vreemd!
Als er één diertje is die ik het meeste heb gezien, zijn het deze insecten wel. Boven je, onder je en naast je. Voor zover ik weet zijn ze ongevaarlijk, maar ik heb ze liever niet in me kleren haha!
Het vervoer in de jungle ging soms ook per uitgeholde boomstam over de rivier ^^!
Na een beetje wandelen en goed kijken zie je ineens een krokodil aan de overkant!
New friends haha!
Later pakte we de jeep en stonden oog in oog met iets bijzonders. We reden vol gas over de weg erheen. Een medereiziger maakte een foto van mij in de jeep met de wind door mijn haar ;)!
Dit was een van de meest speciale momenten, want er stak ineens een neushoorn over de weg! Om een neushoorn zo goed te zien komt echt weinig voor!
Toch vond ik de laatste excursie het leukste! Met de olifant door de jungle! Ik had altijdal op een olifant willen rijden! En die dieren zijn onwijs slim! Als je geld tegen zijn slurf doet, pakt de olifant het op en geeft het zo aan zijn bestuurder! Ik was echt verrast!
 
Olifanten vind ik echt een van de meest indrukwekkende dieren die er bestaan ^^! En er eentje zo dichtbij mee te maken was echt onwijs!
 
xxx!
 

Reacties

Populaire berichten