Snow where did you go?

De dagen zijn helaas nog steeds koud en het gaat volgens mensen die ik spreek nog veel kouder worden maar idk! De laatste keer dat ik deze sneeuw fotografeerde was op zaterdag 26 december! Jaja, dat weet ik ook alleen maar omdat ik toen die dag vrij was en mijn zusje Channah moest werken haha.

Terwijl zij druk aan het werk was stond ik al zwaar bepakt met me uggs, ready for expeditie poolcirkel hahaha!
Ik heb echt een hekel aan de kou, maar sneeuw maakt het gelukkig altijd goed. Dus hopen dat er in januari of februari nog wat valt. Daarna mag het vanaf maart tot september van mij weer flink warm worden <3!
 
xxx!

Reacties

  1. Ik vind sneeuw zo prachtig, maar van mij hoeft het niet meer. Het mag al wel weer lente worden;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten