Rumag quote's!

Ach, Facebook! Als ik jou niet had! Pas weer een leuke website ontdekt met quote's. Lekker grof en zegt precies datgene wat je niet durft te zeggen (maar vervolgens wel deelt op je Facebook tijdlijn om het toch gezegd te hebben!)

Ik kreeg pas nog een quote van me zusje kado:

foto van RUMAG.
#GOTTALOVEFAMILY
 
Ja ja, ik ben vereerd xD! En zo zijn er nog veel meer gezellige quote's =D!
En zo gaat het maar door. Oh oh, sommige gaan misschien wat ver? Aan de andere kant zitten er ook een paar hele grappige tussen! En ofcourse een paar met stiekem een kern van waarheid gericht naar die persoon die je gewoon een jjasgfugsfj vind! Zelfs ik heb er wel eens een paar tussen zitten op Facebook, die ik stiekem voor een bepaald persoon bedoel. Maar iedereen heeft dat wel eens, dus zo erg is het ook weer niet =P!
 
xxx!
 

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten