January 2015

Een maand voorbij en zoveel gebeurd! Zowel met dieptepunten als hoogtepunten ^^! Maar wat een maand. Iedereen wilde 2014 juist afsluiten met alle drama's en juist in januari was het alweer prijs met gijzelingen en slachtoffers! Dus niet echt een tof begin van het jaar. Wanneer houd het op he?

Er leek deze maand wel zoveel aan de gang! Pas nog het NOS verhaal. Maar achteraf kon ik daar wel om lachen. Ik dacht eerst dat er allemaal slachtoffers door een terrorist waren gevallen. Uiteindelijk viel het GELUKKIG wel mee en was het geeneens een terrorist. Wel vaag, die Rutte zegt we zijn veilig, maar zo'n gast met een nep pistool komt zo binnen.
 
En in de metro bedreigd door een vent die niet helder was in zijn hoofd en met een schaar schietgebaren naar me maakte! Geloof mij nou maar, WE ZIJN IN DIT LAND HELEMAAL NIET VEILIG! Maar ja, meer dan doorleven kunnen we ook niet doen...
Verder ben ik deze maand druk bezig met me nieuwjaar voornemens. Onder andere dus mij rijtheorie, die ik te lang heb laten liggen. Ik heb het boek helemaal uitgelezen, dus ga nog even een CD tests maken en een paar online en dan geef ik me eindelijk op! Het is echt nodig en hangt als een blok aan me been. Het begin is er in elk geval. Om het realistisch te houden is het voornemen: de rijtheorie toets doen. Dan heb ik het toch volbracht ook al zak ik =P! Onder het mom van niet geschoten altijd mis en wie niet waagt wie niet wint ;)!Verder wil ik nog een management en organisatie diploma halen. Zodat ik net iets meer heb dan alleen havo met een cultuur & maatschappij profiel. Ik hoop maar dat het gaat lukken.
 
Verder wil ik gewoon lekker veel uit het leven halen ^^!
In week één ben ik uit eten geweest in Dudok (Den Haag) en in Rotterdam. Verder had ik reizen gecheckt in Azië ^^! Alvast reisinspiratie opdoen voor dit jaar =]!
In week twee ben ik Aziatisch wezen koken met me vrienden. Niet schrikken, die bovenste foto in de hoek is gewoon palmolie. Dat spul is freaky! Ook naar de bioscoop geweest voor de Indiase film TEVAR <3!
In week drie voor het eerst wezen poolen en de salades op een nieuwe manier leren presenteren op me werk ^^!
In de laatste week heb ik me eerst high tea meegemaakt in de Euromast (Rotterdam). Ook wat oude Indiase kleren opgezocht en weer een stip op me hoofd geplakt. India blijft in me hart <3! Ik vind alles eraan leuk. Ook nachtfotografie uitgeprobeerd in de avond met Romano.
 
Voor de rest heel veel werken en me rijtheorie als een gek leren ^^!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten