High Tea - Euromast Rotterdam

Afgelopen week heb ik mijn eerste high tea meegemaakt en dat wel op een hele leuke plaats! Namelijk in de Euromast van Rotterdam. Ook weer een plaats waar ik nooit was geweest. En dat vond ik heel erg, want ik houd van Rotterdam en kom er graag! En dan mis ik zo'n toeristische bezienswaardigheid!

We deden één etagère met allemaal lekkers <3! Verder zaten we bij het raam met een uitzicht op de stad wat echt heel gaaf was! Het restaurant was mooi en het personeel vriendelijk en behulpzaam! Heb een hele ontspannende dag gehad.
Bonbons, muffins, mini sandwiches met zalm, carpaccio en zalm, cake, een taartje en nog meer lekkers! Mijn eerste ervaring met een high tea is geweldig ^^! Zeker voor herhaling vatbaar! Als ik ooit een date zo moeten verzinnen, lijkt dit mij een geweldig idee ^^!
Me and my sissy <3!
Toegang tot bovenin de Euromast was inbegrepen! Het was die dag heel rustig en hadden een prachtig uitzicht ^^! Steden in de avond met alle duizenden lichtjes, I love it!
 
xxx!

Reacties

  1. Dat ziet er lekker uit! en wat leuk je dat in de euromast heb gedaan :)

    liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk en gezellig uit. Was vast en zeker een heerlijke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten