Headache...

Overal gehoest en iedereen voelt zich niet lekker. Nu krijg ik het ook... Vandaag heb ik in de ochtend even snel een Djoser informatie dag bijgewoond, maar snel daarna alweer een telefoontje van me baas gehad, dat hij te ziek was om te werken.

En gisteren voelde ik het ook opkomen waaaa! Het enige goede is, dat ik niet alleen sta xD. Iedereen loopt stervend over straat haha. Maar toch vreselijk!  Ik heb nog zoveel te doen.
Gelukkig heb ik de Djoser informatie dag weer meegemaakt. Alleen het was eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar en aangezien ik nu helemaal weet hoe het in zijn werk gaat ;)!

In de avond heeft een paracetamol en een elektrische deken (thank God) me weer helemaal opgeknapt <3! Dus hopen dat ik gezond het jaar doorkom <3!

xxx ;)!

Reacties

Populaire berichten