Go Pro in tha house!

Yay! Ook ik heb nu een Go Pro! Wel een klein ding haha! Maar perfect om mee onderwater te filmen en om overal mee naar toe te nemen =]! Ik had pas filmpjes van reizigers gekeken, die met o.a. nog een selfie stick erbij echt prachtige filmpjes maakte!

Ik hoop dat ook te kunnen doen en de Go Pro is dus al binnen ^^! Helaas geen selfie stick, maar dankzij een gast een perfect idee gekregen om de Go Pro gewoon easy vast te koppelen aan een plastic bezem (die ook nog eens verstelbaar is zonder dat bezem uiteinde erbij) haha! Het werkt nog geweldig ook en dat had ik niet verwacht! Dat scheelt me zeker 80 euro! Want die dingen kunnen best prijzig zijn!
Ik dacht eerst dat de GoPro automatisch wel zo'n selfie stick erbij had, maar dat was helaas niet zo. Door het filmpje hierboven waarin de stick tevoorschijn komt wilde ik er dus ook een hebben ^^!Dit filmpje is gedaan met een GoPro Hero 2 en de mijne is weer een ander soort GoPro, dus er zal vast wel verschil inzitten maar voor nu ben ik happy ^^! Zo'n ding kan gewoon onderwater filmen <3! Wie weet maak ik binnenkort even een test filmpje =P!
 
xxx

Reacties

Populaire berichten