Eerste keer moskee!

Nog nooit in mijn leven was ik in een moskee geweest tot mijn rondreis door India! Vanaf dat moment gingen we naar de Indiase stad Fatehpur Sikri. We lieten het Hindoeïsme achter voor het Islamitische gedeelte in India.

Bij Fatehpur Sikri kwamen we aan bij een verlaten stad, die eigenlijk vol leven had moeten zitten, maar niet leefbaar genoeg was. Dus het is een stad waar nu eigenlijk alleen toeristen even kijken. Het was er heel rustig en niet ver er vandaan was een redelijk druk bezochte moskee. Nou was ik in Rotterdam bijna de moskee in geweest, maar ik was op het verkeerde tijdstip aanwezig. Dus helaas! Maar nu door mijn rondreis kon ik er eindelijk bij een naar binnen. Deze zag er heel anders uit, dan wat ik normaal gesproken in Nederland zie, maar zeker leuk om eens mee te maken.

xxx!
 

Reacties

Populaire berichten