Een paar van de meest creatieve kussens ooit!

"Dreaming Of You" Pillows
Monday you bastard! Ugh in de ochhtend weer wakker worden en dan een half uur voor me uit staren naar niks om wakker te worden. Gelukkig gaat het wel al makkelijker dan vroeger. Vroeger moest ik voor school vroeg op (waar ik een graf hekel aan had) en nu voor me werk om leuk salades te maken ^^! En ik krijg ervoor betaald eyyy! Dus dat maakt het allemaal iets minder zwaar ^^!

Anyways vandaag een post met onwijs creatieve kussen, omdat we zo van ons bedje houden <3!

Rock Pillows
Letterlijk onder een steen liggen ^^!
Ostrich Pillow
Dit is wel een tof idee voor als ik ooit op reis ga. Al zou ik wel bang zijn dat iemand me koffer jat xD!
Pillow For Those Who Sleep On Their Stomach
Sleep Well.
Camera Lens Pillow
Camera Lens Pillow
Dit zou echt iets voor mij zijn omg <3!
Please Leave Before I Wake Pillow Case
Duidelijke boodschap ;)!
Giant Carrot Body Pillow
Perfect voor iedere groenteboer haha ^^!
 
Bedje ik mis je nu al! Good luck today!
 
xxx!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten