Dagje Den Haag/Rotterdam!

Afgelopen weekend zijn Channah en ik op pad gegaan door Den Haag en Rotterdam. We hebben iets nieuws uitgevonden voor het nieuwe jaar. Elk jaar geeft de staatsloterij ons een agenda met allemaal kortingen. Zonde om ze niet te gebruiken! Dus de eerste week van het jaar begonnen we in elk geval goed! We kozen ervoor om uit eten te gaan bij Dudok in Den Haag.

Eerst gingen we nog even langs Rotterdam, want Channah heeft dankzij haar CJP-pas ook nog eens recht op gratis Oreo's. Dus bij American Today gehaald en omg delicious! Daarna kon ik het niet laten om bij mijn favo Sabon winkel te kijken <3! Alle scrubs, body lotions, body butters, geurstokjes en noem het maar op <3! Zou het allemaal wel in huis willen <3!

We hadden mazzel met het weer en tijdens zonsondergang zijn we doorgereisd naar Den Haag. Echt een mooie stad om alleen al doorheen te lopen! Toerist in eigen land dus =D!
Broodje kip met chilisaus, paprika, rode ui, gemengde sla en komkommer <3! Was echt lekker en ook heel vriendelijk personeel.
Munt thee met honing <3! Neem ik echt te vaak maar ja! Channah en ik wilde na het eten nog een drankje doen. Wij kwamen uit bij een leuk plein met wat caf├ęs, dus veelste gezellig om nu weg te gaan. Net als Rotterdam zat ook  Den Haag nog in de Kerstsfeer. Ook al die vuurkorven overal nog <3! Gaf wel een mooie sfeer. I love it =]!
Moi!
Daarna had ik nog steeds zin om te eten (we hadden toch alweer een hele sadwandeling gedaan). Dus zijn we terug naar Rotterdam gegaan om wat bij de Mac te halen (die je ook in Den haag hebt, maar ach alles kan haha.)
Ook daar door heel Rotterdam gelopen tot s 'avonds laat en daarna was het dan toch echt over. Oh wat was het koud in de nacht haha! Maar het was het waard. Al die stadslichten <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten