Beste wensen!

2k15 🎊
Woehoe de eerste dag van het nieuwe jaar! Hebben jullie genoten gisteren ;)? Ik had me buikje rond na het gourmetten, maar oh wat was het lekker!
 
Ook even keihard het One Direction en Justin Timberlake concert van de televisie aangezet. Tuch he, als Justin Timberlake begint te zingen wow. Wat een sexy voice <3! Mijn zusje ging er lekker op los in de woonkamer haha!
 
Aan het einde traditioneel Youp van 't Hek gekeken. Dit keer was het extra speciaal, want mijn familie had een ticket voor de oudejaarsconference voor mijn vaders 54ste verjaardag gegeven.
 
Verder hebben we dit jaar meer vuurwerk gehad dan voorheen in onze straat. Gelukkig ook maar, want ergens zat ik er een klein beetje mee dat ik het niet gezellig met een groep vrienden aan het vieren was. Door de straten lopend kwam ik weer hele andere gezichten tegen, die al jaren in dezelfde straat als mij wonen. Echt bizar hoe weinig mensen ik uit mijn eigen straat ken. Alleen stond wel een beetje voor schut, want die vent gooide een grondbloem (geloof dat zo'n tol ding zo heet xD) naar mij toe. Ik dacht het is een rotje, dus rende hard weg. Nou zijn gezicht joh xD. Ja, met vuurwerk blijf ik toch een watje ;)!
Vandaag was de eerste dag van het jaar in elk geval een zinvolle. Ik heb mijn kamer lichtelijk veranderd en heb in elk geval mijn reis hoekje met wat souvenirs ;)! Maar het is nog lang niet af, ik hinder me aan mijn kast en de deur en een nieuwe lamp met Oosterse sfeer lijkt mij ook veel leuker. Misschien nog een foto hoekje erbij? Ik ben druk bezig met ideeën haha. Die lamp op de foto moet ook weg, maar aangezien ik nu even geen andere oplossing heb... Maar het wordt vast wel iets leuks ^^!
 
Hoe zit het met jullie voornemens trouwens?
 
xxx !
 

Reacties

Populaire berichten