6 struggles waar boys mee dealen en die wij niet begrijpen.

Woesjh ik zat net op de website van de Girlz! Vele kennen het tijdschrift vast wel! Het is zelfs heel lang een van mijn favorieten geweest. Nou kan ik toch niet slapen, dus perfect om blogs te lezen en dit artikel vond ik grappig en eigenlijk wel heel goed. Er zat er een bij, waar ik nooit over had nagedacht! En dan krijg ik ineens medelijden!

Okay hier komen ze geciteerd van de website ^^!

"1. Dealen met druk

Een drankje aanbieden, een praatje maken of een vraag stellen aan een meisje: vaak zijn het toch echt de boys die de eerste stap moeten nemen. En dat zorgt of course óók voor zenuwen…
2. En afwijzing…
Aangezien boys vaak degene zijn die het initiatief moeten nemen, zijn zij ook degenen die het meest worden afgewezen… Véél vaker dan wij girls!
3. Omgaan met onduidelijkheid
Veel meiden geven geen duidelijke signalen aan boys af. Soms is dit omdat ze niet durven, maar soms doen ze dit ook juist expres. En dan moeten jongens hier maar een boodschap uit halen…
4. Fake your confidence  
Van boys wordt vaak verwacht dat ze zich macho gedragen en superveel zelfvertrouwen hebben. Maar soms kan dit nog best lastig voor ze zijn. Stiekem zijn ze namelijk net zo onzeker en nerveus als wij dat zijn!
5. De date moeten betalen
Oké, natuurlijk hoeft dit niet per se… Maar veel boys willen dit wel en heel stiekem hopen wij girls toch altijd dat een jongen dit inderdaad doet. Alleen moet een boy wél genoeg geld hebben om de date te kunnen betalen…
6. Break ups zijn moeilijker voor hen dan voor ons
Heb je hier ooit wel eens over nagedacht? Waarschijnlijk niet! Terwijl wij girls kunnen uithuilen bij al onze friends, is het voor boys natuurlijk niet stoer om hun emoties te laten zien. Zijn vrienden zitten echt niet te wachten op urenlang gepraat over de break-up… Wij mogen eigenlijk van geluk spreken!"

Bron: Girlz!

Die laatste wow! Nooit over nagedacht eigenlijk! Ik denk dat ik blij mag zijn dat ik een meisje ben, want ook al wil ik het niet, ik zeur als een gek bij iedereen aan zijn/haar kop over mijn jongens/mannen problemen haha! Ik denk inderdaad, dat als ik een jongen was geweest ik dus een mega probleem had!

xxx!

Reacties

  1. Hey ja, over 6 heb ik ook nog niet nagedacht. Dat is eigenlijk best wel waar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten