Up to date

Long time no see (ofzoiets). Ineens dacht ik weer aan bloggen. Ik had het even gestopt,  omdat ik eigenlijk heel druk met van alles ben en nieuwe hobby's heb gekregen. Maar vandaag leek het mij wel weer grappig.

Alleen ik ga niet meer posten over India en Nepal. Ik heb er zoveel van op mijn laptop staan. Tja wat wil je met een 30 daagse rondreis. Voortaan post ik dit soort rondreizen maar beter op de dag zelf haha! Volgend jaar komt er weer een grote rondreis bij, dus oh my god!

Afgelopen week druk kerstmis gevierd en ik werk nog steeds in de groentewinkel. Zeker wel tot volgend jaar zomer ;)! Maar het is zo leuk en je ontmoet er zoveel mensen. Morgen vieren we de verjaardag van mijn zusje Channah die 18 jaar wordt! Zogenaamd volwassen ;)!
Met de Kerst hebben we het gezellig gehad. Alleen geen oud traditioneel spare ribs eten bij de Resident. Ik heb de 24ste en 25ste gekookt voor de familie (en we hadden voor het eerst pakjesavond onder de boom). De 26ste avond gingen we met een deel van onze familie naar het tapas restaurant Aqui. Ik heb nog nooit zoveel nieuwe  dingen gegeten, zoals ansjovis,  gefrituurd bananenijs en garnaal. Idk met die garnalen hoor. Vage roze beestjes...! Maar het eten was gelukkig lekker <3! Ben benieuwd hoe die van jullie was voor zover jullie mijn blog nog lezen ;)! Ben er een aardig tijdje uit geweest haha!

xxx ( zullen we maar gewoon Rachelle zeggen ;) )

Reacties

  1. Wat leuk dat je weer terug bent:) leuke foto's
    Garnalen zijn lekker en alvast gefeliciteerd met je zusje.

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten