Toedels 2014

liste | via Facebook~
Zo weer klaar voor een nieuw jaar vol reizen, liefde en nieuwe ervaringen. Kom maar op =P! Dit jaar was al gaaf, dus ben benieuwd of het kan worden overtroffen =D!
 
Sowieso staat er wel weer een rondreis op de planning! Can't wait! En ook dit jaar zal op vele vlakken wel weer veranderen. Ik heb al wat nieuwe dingen staan. Ben er wel een beetje nerveus voor bij sommige beslissingen. Maar ja, soms moet je een oud leven weggooien om een nieuwe te krijgen ;)!
 
Als ik het maar gezond doorkom en me hart blijf volgen moet het goedkomen denk ik ;)!
 
Het mooiste moment vond ik het moment waarop ik 2 maart 2014 op het vliegveld stond en eindelijk me droom om naar India te reizen kon vervullen! Wat ik daar allemaal wel niet voor heb moeten doen.
Passion4J | via Tumblr
Enjoy tonight <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten