School starts!

Pimp je schoolstuff!
Oehh wtf! School begint weer! Nou succes hoor! Ik ben blij dat ik jullie niet ben op dit moment haha. Ik liep pasgeleden nog langs de leuke schoolagenda's, maar NEE NEE NEE! Ik wil absoluut nog niet naar school! Alleen de gedachte al. Brrr!!!

Ik heb echt niks met het vastzitten in een schoolgebouw en dat eindeloze leren en gezeur. Begrijp me niet verkeerd, ik hield ervan om mijn vrienden elke pauze te zien, op excursies te gaan en te feesten, maar DAMN al dat gedoe eromheen altijd. Altijd maar presteren, terwijl ik toch wel wist dat het cijfer tussen de 7 en de 8 zat. Eigenlijk vond ik het een beetje nutteloos, want goede cijfers haalde ik toch wel. Ik was wel altijd zenuwachtig, maar achteraf gezien... Ik was heel goed op school eigenlijk #NERDJE. Dat was ook waarom mensen verbaast waren toen ik vertelde dat ik ging werken en reizen i.p.v. school. Maar ja, ik leef nu echt totally happy. Ik werk in een gezonde winkel, dichtbij mijn huis, verdien me geld, ben op rondreis geweest en heb nog wat idee├źn staan ^^! Daarbij kan je tijdens het reizen ook veel van de wereld leren <3! Het is niet altijd slecht om een studiebreak te nemen vind ik. Ik ga heus nog wel een keer studeren hoor. Ik begrijp ook wel dat alleen havo niet genoeg is, maar nu geniet ik nog van het "vrij" zijn =]!
 
En juist omdat ik school zo vreselijk kon vinden, wens ik jullie een enorme sterkte dit jaar! En tja, don't screw it up anders zit je ALWEER een jaar extra op school. Daar moet je toch niet aan denken haha! Anyways veel succes, want ik weet hoe stressvol het kan zijn!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten