Rens Kroes: Powerfood!

Ik weet niet of je er al over gehoord had, maar het zusje van Doutzen Kroes heeft een top kookboek geschreven. Sinds kort verkopen wij (ik en het groentewinkeltje) dit boek ook. Hoe kan het ook anders, wij zitten vol met zo'n beetje alle ingrediƫnten uit het boek.

Anyways ook bij de Bijenkorf is het boek te vinden ^^! Wel een beetje prijzig (19,95) =[! Maar dan heb je wel echt allemaal gave en originele recepten =]! In mijn pauze's en tijdens het werk lees ik er dan ook geregeld in <3! Ik heb zelfs al een paar dingen geprobeerd. Het is wel even wennen hoor! Haha echt anders, dat merkte ik bij de eerste pagina al met het warme water citroendrankje. Volgens mij had ik er teveel citroensap in gedaan... xD.
 
Verder is het echt een prachtig boek, alleen de foto's al! Prachtig samengesteld ^^!
 
Maar mocht je het boek tegenkomen, weerhoud je dan niet om er eens in te kijken =]! Heb jij het boek toevallig al gelezen?
 
xxx Rachelle ^^!

Reacties

  1. Ik ben zo benieuwd naar dit boek! Ik heb hem als beloning staan als ik 4 weken achter elkaar 3x per week naar de sportschool ga haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof! Is zeker een waardige beloning! Het boek is echt zo leuk <3! Hou vol =D!

      xxx!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten