Holland's Next Top Model: Leader shoot!

HaiiHaii! Hadden jullie al de tijd genomen om de prachtige leader shoot van Holland's Next Top Model gezien? Mocht je het nog niet gezien hebben show ik vandaag een overzicht van alle modellen inclusief model Quinty, die helaas niet meer meedoet voor de titel.

Sowieso vond ik van de leader shoot, die de drie mooiste:
 
Debbie
1.Debbie.
Allison
2. Allison.
Sanne
3. Sanne.
 
Het grappige is, dat als ik dan weer kijk naar het meest fotogenieke, ik deze top 3 zou omdraaien =P!
 
Maar goed ik show ze voor de rest allemaal in een random volgorde:
Roos
Roos.
 
Aniek
Aniek.
Lincey
Lincey.
Sagal
Sagal.
Nicky
Nikky.
Holly
Holly
Liz.
Aisha
Aisha.
June
June.
Quinty
Quinty.
 
Heb je al een favoriet ^^? Ik ben ergens wel fan van Sagal en Roos, al vind ik Sanne heel fotogeniek en vind ik Debbie het mooist op de foto staan =]!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Lincey vind ik een heel uniek gezicht hebben, alleen haar loopje is niet mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten