Holi Festival!

Eindelijk was het dan zover! Mijn tweede "before I die"! Het Holi Festival in India meemaken! En dat heb ik gemerkt ook! Zie ik er niet sexy uit XD?  Jemig ik werd helemaal onder gepoederd als toerist. Nee, je krijgt het als toerist extra, don't worry. Ik kreeg het per ongeluk zelfs in mijn mond YUKKIE! NOOIT aan te raden, I can cry xD!

De enige die lief wat kleurtjes op mij smeerde was dit meisje. De rest gooide me helemaal onder!
Kleurrijke voetjes! Ik had voor iets minder dan 3 euro een broek gekocht, met de intentie om het weg te gooien. Uiteindelijk nam ik het toch mee naar Nederland en de kleuren waren er easy uitgewassen. Happy <3! Haha, tja als het goedkoop kan =P!
Ook weer die dag onwijs vaak met Indiërs op de foto geweest. Het leek wel een volksport! De hele reis door haha!
Aan het einde ben ik gaan douchen in een witte badkamer. Omg alle handdoeken, douchegordijnen en wat er nog meer vies kon worden, zat zwaar onder de gekleurde smurrie! Toen we uitcheckte zou het hotelpersoneel de kamers checken... Gelukkig geen problemen gehad haha!
Op naar de volgende stad! We verlieten de staat Rajasthan en gingen naar de staat Uttar Predesh. Hoppa op reis naar Fatehpur Sikri. Tijd op kennis te maken met de Islam in India ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten