Sweet Little Jason!





Ja, ik geef toe de kleine Jason heeft misschien niet de schattigste babyfoto om naar te kijken, maar het blijft mijn lieve neefje waar ik trots op ben <3! Precies een week geleden is mijn neefje geboren om 05:09.


Helaas gebeurde wel waar mijn zus bang voor was, er was iets mis met onze Jason. Eerst dachten ze aan te dik bloed of een infectie. Nu bleek dat Jason vruchtwater had ingeslikt. Het is gelukkig weer goed gekomen, maar mijn zus was toch aardig geschrokken toen ze nog niet wist wat er aan de hand was. Het schijnt wel vaker voor te komen bij baby's en helaas ook bij Jason.
 
Toen ik in het ziekenhuis kwam zag ik hem daar met allemaal draadjes in zijn lichaam, waarin antibiotica zat en weet ik het allemaal. Zo klein en dan al zoveel problemen, dacht ik. Gelukkig zijn de draden er nu uit <3!
 
Maar hij is wel onwijs lief en klein <3! Ik heb hem al een paar keer vastgehouden en kan me nauwelijks voorstellen dat dit later een chickie verleider wordt haha! Nu is het nog die kleine jongen met zijn speentje haha! Maar ik vind het echt geweldig!

Ik heb nog een filmpje van afgelopen nacht met Jason en zijn vader Romano =]! Hij is echt een leuke vader voor Jason <3!
 
Ik ben blij dat alles nu goed gaat <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten