Humphrey's!

Aaa wat ben ik toch vaak te horen gekregen, ga naar de Humphrey's! Ja ja, ik werd de hele tijd helemaal lekker gemaakt met verhalen over dit restaurant =]! Dus ook ik moest het maar eens gaan bezoeken =]!

Tja ik moet zeggen, delicious <3! We hadden een drie gangen menu genomen en konden uit verschillende gerechten, die ik soms moest Googlen, want ik had er gewoon nooit van gehoord!
Vooraf kregen we een lekker broodje met kruidenboter <3! Yummie ^^! En daarna kon ik dan bestellen =]!
Ik begon met een rundercarpaccio met rucola, croutons, pesto, grana padano en gedroogde tomaatjes. Omg I am in love with carpaccio's <3
Daarna nam ik een linzencurry met geroosterde puntpaprika en koriander, geserveerd met naanbrood en mint-limoenyoghurtdip <3! Toch heimwee naar India? Blijkbaar want ik begon ook al met een bitterlemon, die ik ook in India voor het eerst had gegeten. Normaal gesproken houd ik niet zo van curry's, maar deze YUMMIE <3!
En als laatste nam ik misschien wel het lekkerste <3! Chocoladefondant met bosbessen, vanillesaus en cassissorbet =]! Hierna zat ik aardig vol, maar gelukkig niet misselijk vol. Het was precies genoeg en ik heb er van genoten =]!
 
Vaak veranderen ze het menu nog wel eens bij de Humphrey's, dus ik houd de menukaart maar een beetje in de gaten, voor een eventuele volgende keer.
 
Heb jij er ooit alleens gegeten?
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er lekker uit! Ik ga ook wel eens naar de Humpreys, het is echt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten