Holland's Next Top Model Modellen bekend?

Oeh wat spannend! Ik kreeg rond deze week ineens een berichtje met de namen van de toekomstige modellen erin geschreven. Zou dit waar zijn dacht ik, want zoiets ga je toch niet zomaar verzinnen? Dus ik zat een beetje op internet te neuzen en tot nu toe lijkt dit allemaal te kloppen. If it's true, then the secret is out now <3!

Zal ik ze dan maar eens openbaar maken? Tja, het zou toch moeten kunnen of niet =P?! Of dit vaststaat kan ik niet bevestigen, maar als het klopt dan zijn dit de modellen die strijden voor de titel =]!

Aisha Kazumba.
 
Allison Augustus.
 
Aniek Arisse.
Debbie Dhillon.
Holly Mae Brood.
 
June Walton.
Lincey Hegener.
Liz Lucasse.
 
Nicky Opheij.
Quinty Henskens.
 
Roos Samwel (rechts).
Sagal Suleiman.
Sanne de Roo.
Woesjhhh, dat waren ze allemaal. Ik kreeg via het berichtje ook wel foto's toegestuurd van de modellen, maar heb nog wat spionnenwerk gedaan om te kijken of ik meer kon vinden =P! Ik werd toch wel nieuwsgierig!!!
Ik kan geen 100% zekerheid geven, dat dit de modellen van dit jaar worden maar ik denk toch zeker wel 99,9% =P! En WOW ze zijn allemaal wel onwijs knap, dus het zou mij niet verbazen! Misschien nog wel knapper dan alle voorgaande jaren?
Er werd mij niet verteld hoever ze het gaan schoppen dit seizoen, maar omg hallo ik ben jaloers ik wil ook backstage eens een kijkje nemen! Dat is toch onwijs gaaf?! Hoe zou diegene al die info nu al weten ? Anyways, wel tof om nu ook als wat details gehoord te hebben, I am happy =]!
Wat denk jij van de modellen =D?
xxx moi ^^!

Reacties

  1. Nee ik heb niet voor de show gewerkt. Ik heb mijn informatie van deze site http://rtvgames.com/forumdisplay.php?f=93 . Is heel leuk als je fan bent van HNTM! Hier staat echt veel informatie over de modellen op, ook van vorige seizoenen, zoals foto's van na de show en wat ze gedaan hebben na HNTM. Verder ook wat geheime informatie over aankomend seizoen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten