Het Heilige Pushkar!

Pushkar, de stad waar drugs, drank en afval op straat verboden is, maar de hippie achtige backpackers toch wel aan wat drugs weten te komen! Ach in India werd wel vaker gezegd: "Het mag alleen als het niet gezien wordt xD."

Ons hotel was alweer helemaal super! Een mega hoog bed en het was gewoon prachtig om te zien =]!
Wie zegt dat je met een rondreis niet bij een zwembad kan luieren =]?!
Super gave details op het plafond <3!
Ook ging ik in Pushkar in de stad langs alle winkeltjes <3! Ik kocht daar een buikdansrokje haha. Kan er niks aan doen, die dingen vind ik gewoon awesome ^^! Ook kwam ik nog in gesprek met een backpacker uit Duitsland die al 3 maanden lang aan het reizen was. Hij had al vele landen gezien en ik kon alleen maar jaloers luisteren ^^!
 
Verder kwam ik nog aan op heilige plaatsen waar iedereen in dat "heilige water" zichzelf aan het wassen was. Maar we mochten geen schoenen aan en de zon brandde onwijs op de vloer. Dus het was bijna vliegen over de grond, zo hard moest ik "lopen".
Aan het einde ben ik in mijn reisdagboek wezen schrijven bij het zwembad en heb ik niet veel meer gedaan.
In de avond zijn Angelique, Alex en ik nog helemaal omhoog gegaan in het hotel uit nieuwsgierigheid. We kwamen aan op het dak, en daarop zat nog een gammel trappetje... Tja als reiziger wil je alles zien, dus hop die gammele trap op en hopen dat het veilig is haha! Toen hadden we echt een super uitzicht over de stad. Om een goede foto te maken heb ik mijn camera met aarzeling op de rand van "het dak" gelegd en ben ik zelf maar op de grond gaan zitten, zodat ik nog wat scherpte kon krijgen in de foto xD. Oh wat een nacht =P! Maar wel weer een hele mooie <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten