Amazing Jaipur!

Eindelijk was het moment dan daar! Ik ging naar India dit jaar voor drie redenen: Ankit (mijn Indiase internetvriend ontmoeten), ik wilde de Taj Mahal zien en ik moest en zou het echte Holi feest in India meemaken! In deze stad zou dat (Holi) gaan gebeuren <3!

Holi is dat feest met al die kleuren, die je tegenwoordig ook op festivals ziet. Ook wordt het bij evenementen als "The Color Run" gedaan.

Hier een voorbeeld van die festivals, geïnspireerd door Holi:

Maar daar later meer over ^^! Eerst bezochten we nog het Amber Fort.
Het was groots om te zien en doorheen te lopen ^^! Alleen de olifanten waren helaas weg =[! De werden klaargemaakt voor Holi! De olifanten worden dan helemaal geschilderd.
Ik met me white face in de zon!
Waterpaleisje? Ik had geen idee, maar ben nog steeds uiterst nieuwsgierig haha!
Na het middagje kwamen we aan in het hotel, waar zelfs de lift titanic muziek draait (hoe sfeervol haha). En we hadden alweer een zwembad! Geen speciale, maar wel op het dak yeah <3!
Today sluit ik mijn post even af met het Bollywood liedje "Gulabi". Die is wel toepasselijk, want alles in die clip heb ik gezien en de clip is gefilmd in Jaipur =P! Binnenkort zal je het wel terug in mijn foto's <3!
 
xx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten