Udaipur!

Nieuwe stad! Nieuw avontuur! En dat was het in Udaipur zeker! Ergens in de middag kwam ik een tempel binnen, waar het heel druk was! Er werd poeder gegooid, gedanst en gezongen! Heel gezellig en mooi om te zien. verbazingwekkend genoeg, bleven er maar mensen binnenstromen! Je zou toch denken dat het eens vol zou lopen?
 
Na een tijdje wilde ik er zelf wel weer uit, maar een uitgang was nergens te bekennen. Ik besloot om een rondje door de tempel te lopen in de hoop eruit te komen. Het bleef zo druk en moest me overal maar zien tussen te wurmen. De enige uitgang die mij toen nog logisch leek was de ingang, waar iedereen naar binnen stroomde. Was ik er eindelijk en vraag ik aan een vrouw of ze mij er langs wilt laten gaan, wilde zij dat ik meedeed! Aaaah mensen, ik zag mijn dag al voorbijvliegen xD. Ik kon er gewoon niet meer uit en zat tussen een bevolking die nauwelijks Engels leek te spreken!

Gelukkig was daar ineens een ander wit gezicht! Een meisje uit geloof ik Engeland, die net als mij ook opzoek was naar de uitgang. Weer een weg terug gewurmd toen we ineens een trappetje zagen. Thank God, we waren eruit! Vastzitten in een tempel kan ik ook weer van mijn lijstje schrappen!
Daarna was het weer een dag van eindeloos forten, paleizen en andere bezienswaardigheden bezoeken =]! Als eerste deed ik "City Palace".
Tja, de een houd van het geheel, terwijl ik juist van details houd.
Foto van een schilderij ^^!
Een mooie muurschildering =]!
Als je in Udaipur loopt, zie je alweer dat India ook mooi kan zijn i.p.v. wat ze altijd op televisie laten zien. Op televisie zie je altijd de meest arme en schrikbarende momenten en dan ook nog eens extra aangedikt op beeld. Toen ik door India liep, bleef ik maar verbaasd. Hoe anders een beeld kan zijn als je er zelf doorheen loopt. Er waren genoeg plaatsen waar het gewoon normaal en schoon is. En waar het zelfs westers kan aanvoelen =]!
Het zou net zo makkelijk een plaatje uit Griekenland kunnen zijn toch?
Hier nogmaals de tempel, waarin ik vastzat. Op dit moment was ik er net uit. Freedom =D!
Dit is dan wel weer Indiaas, met alle Indiase klederdracht ^^!
 
Van de dag heb ik weer genoten en mooie dingen gezien, weer nieuwe mensen ontmoet =]! Het is echt wel anders dan die vakanties, die ik altijd met mijn ouders deed.
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten