Travel through India so far: from Udaipur to Bijaynagar!

Van de drukke stad Udaipur, gingen we verder reizen naar het plattelandsleven van Bijaynagar. Een plaats waar de tijd even stil staat!
 
Dus geen drukte, maar alleen natuurgeluiden en weer in een soort middle of nowhere! Toch kan die middle of nowhere op het platteland wat luxer aanvoelen dan gedacht!
We kwamen aan op een mooie plaats, waar we in eerste instantie een kookdemonstratie zouden krijgen. Maar alles wordt daar geslacht door de mensen zelf, voor het avondeten. Nou ben ik geen vegetariër, maar ik hoef die dingen nou niet te zien gebeuren. Misschien hypocriet of call it whatever you want, maar ik vind wel dat ik op mijn reis een beetje zelf mag kiezen wat ik wil zien en wat niet. De rest van de groep waarmee ik aan het reizen was, had er gelukkig dezelfde gedachten over.

Leuk hé? Het plattelandsleven haha ^^! In de middag heb ik lekker bij het zwembad gelegen <3!
Toch kan ik ook sportief zijn hoor! In de middag gingen we een fietstocht maken op een fiets die bijna uitelkaar viel! Slangen langs de weg, een zachte zand bodem waarbij je tijdens het remmen doorglijd, een standaard om de minuut losschoot (dan maar hopen dat het niet losschiet in een bocht anders maak je een aardige val), door de warme zon, op een zadel dat zelfs voor een vrouw pijn doet tussen je benen, heuveltje op en heuveltje af en dat allemaal om een tocht te maken naar een meertje tijdens de zonsondergang. Ook fietste we door de boerendorpjes en dan rook je die echte boerderij luchtjes. Gelijk een flashback naar vroeger op de boerderij van mijn oma en opa! Maar goed op de foto zie je een paar reisgenoten: Angelique, Jodi, Adri, ik achtervolgd door twee nieuwsgierige Indiase jongetjes =P!
 
In de avond heb ik toch maar vegetarisch gegeten. Gewoon patatjes dus xD. Het beeld dat ik mij die dag had voor gesteld over de slachting en het rijden door de boeren straatjes heeft mij er die avond van overtuigd even geen vlees te eten. Ik zag daar zo zwaar tegenop. Ook ziet het vlees in India er anders uit dan het vlees in Nederland. Achteraf jammer dat ik daar nooit een foto van had gemaakt. Misschien in de toekomst dan maar. Anyways het is anders.
 
Onze hotelkamer was trouwens heel speciaal. Toen we de douche ingingen, zagen we dat ons huisje om een boom gebouwd was. De douche had glazen wanden, dus als je daarin stond had je uitzicht op een levensgrote boom =P! Bijna douchen in de natuur dus ^^!
Aan het einde werden we door het hele personeel uitgezwaaid en gingen we nog op de foto ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten