On the way to Udaipur!

Jaja, on the way to Udaipur, het zuidelijkste puntje India van de rondreis! Maar eerst maakte wij een korte stop in Ranakpur om een Jain tempel te bekijken! Een grootse tempel waar we ook apen tegenkwamen. Dieren die ik een beetje eng vind haha!






Het was leuk om doorheen te lopen. Zoveel details =]!


In de buurt waren dan toch die enge apen, die maar al te graag eten wilde. Onze buschauffeur besloot dus maar wat te geven =]!

Onderweg kwamen we langs mooie landschappen, waarbij we steeds verder de bergen in reden. De apen langs de weg keken ook naar ons i.p.v. wij alleen naar hun haha. Ook zag je de bevolking op het land werken en daar zijn we nog even gestopt =]!

Indiase vrouw kijkend naar de bus Franse toeristen, die er ook ineens bijkwamen.

Na een lange toch kwam ik weer veilig aan in het Paras Mahal hotel in Udaipur. Een super hotel. Moderner dan je zou denken. Een zwembad, een glazen lift, verwelkomt met een bloemenketting en een drankje. Ja het was weer mooi =]! Echt tof! Een grote verrassing. Ik verwachtte totaal niks in de vorm van luxe en mooie hotels in een land als India.

Aan het einde van de dag nam ik normaal voedsel haha. Het Indiase eten, tja je houd ervan of niet. Ik zelf eigenlijk niet. Na aarzeling nam ik maar gewoon patatjes met stukjes kip, wat ook nog wel eens een risico kan zijn. Patat wordt overal anders bereid. Bij de een is het goed gemaakt, bij de ander zijn het slappe vieze patatjes. Maar hier was het goed gelukkig <3! Ook kon ik de kip zonder botjes krijgen. Gelukkig wordt er dus ook naar de klant geluisterd haha. De rest van de dagen hier was het eten ook goed, dus mocht je ooit door India willen reizen of op vakantie willen gaan naar Udaipur.. overweeg eens om naar het hotel Paras Mahal te gaan ^^!
 
 xxx ^^!

Reacties

Populaire berichten