Hilary Duff's New Single, Hot Or Not?

Yay, mijn vroegere voorbeeld in het leven, Hilary Duff, heeft weer een nieuwe single gemaakt! Na lang wachten is ie er dan EIN-DE-LIJK <3! Het nummer heet "Chasing The Sun"! En tja, met het bewolkte weer wat ik nu zie... I wanna chase the sun too <3!

In de video zie je de klunzige Hilary Duff, die eigenlijk liever op een mooi zomers paradijs is, dan op haar werk. En die drang naar vakantie, zorgt voor aardig wat problemen en grappige momenten ^^!

Anyways, dit is de officiële videoclip geworden:
 
Hilary Duff - Chasing The Sun!
 
De videoclip past duidelijk bij mij, aangezien ik van mijn baas deze zomervakantie geen vrij mag nemen! Aaa I can cry! Maar het goede hieraan is wel dat ik weer vakantie-uren opspaar en later in het jaar weer langer op vakantie kan. Zoals ik deed met mijn rondreis door India =]!
 
 
xxx Katy ^^!


Reacties

Populaire berichten