Look Around!

Behalve alle bezichtigingen als het Merangarh-fort, wilde ik natuurlijk wel meer van de stad zien. Gelukkig wat medereizigers ook en zijn we in stijl met onze tuk tuks in de stad gezet. Wat een drukte, wat een stof en deze stad kwam zeker weten in mijn top 3 van smerigste steden =P!
Maar ze hadden wel veel specerijen en ze verkochten Holi poeder! Yay! Dus ik heb gelijk een paar zakjes gekocht voor thuis!

Met lichtelijke hoofdpijn liep ik door de stad (echt ideaal met al dat getoeter xD)! Maar er was wel weer zoveel te zien ^^! Soms vroeg ik mij weleens af waarnaar ik eigenlijk aan het kijken was. Dan zag ik bijvoorbeeld een grote groet vrouwen in gekleurde hoofddoeken voor een winkel zitten. Wat ze daar aan het doen waren wist ik dan niet, maar ja zo zal ik nog wel meer vreemde dingen tegenkomen.
Anyways, het maakt niet uit waar ja kijkt. Kijk ik boven, staat er weer zo'n Indiër vrolijk te zwaaien ^^! Dus snel even een foto maken, waar hij geen probleem mee had =]!
Later kregen we dorst en zijn we naar een rooftop bar gegaan. Ik bestelde daar voor het gelijk een ananas lassi! En weer twijfelde we eigenlijk of het wel hygiënisch was. Oh uh, daar dronk ik dan met angst voor wat ik zou gaan krijgen!
Maar ja, zorgen voor morgen! Eerst maar eens de leuke markt over en proberen niet aangereden te worden =P! Spannend hè xD?
Ach wat fijn, overal groenten. Ik was bijna weer bij de Nederlandse groenteboer haha!
En ze hebben best veel in India, zelfs macaroni (zie links, naast de pasta) ontbreekt niet ^^!
Toch of het nou vies is of niet ik vind India echt prachtig om te zien ^^! Het lijkt net of je door een filmdecor loopt =]! Echt een andere wereld dan Nederland!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten