Bloggerdead.

Omg ben ik dood of niet? Ik blog steeds minder en minder. Maar ik doe ook steeds meer buiten mijn blog. Ik praat aan een stuk door met mijn Indiase vriend, werk soms rond de 40 uur per week. Vorige week bijvoorbeeld 42 uur aaah! En ik bekijk studies, reizen en andere opties. Doe fotografie workshops of lekker met wat vrienden weg =]! Ik dwaal gewoon overal heen en kijk wel waar het schip strand. Gelukkig is mijn favo seizoen, de zomer, deze week ingegaan en zijn wel al op de helft van het jaar! Dat ging echt zo snel!
Verder gaan we met voetbal steeds en steeds beter! Alles gewonnen! Spanje, AustraliĆ«, Chili ALLES! Had ik dus zo niet verwacht! Maar ik geniet er wel echt van <3! En ook van die spelers uit Chili trouwens WOW <3! Zondag Mexico! Hopen dat we weer winnen =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten