Youtube artist: Alex G.

photoshoot  (@karenrayphotography)
She's pretty, she has an amazing voice and she works with Tyler Ward. En toch heb ik nog geen blog over haar gemaakt, terwijl ook zij steeds bekender wordt! Ze heeft zelfs net nog haar nieuwe single "Bones" op YouTube gegooid! Tijd om haar eens op mijn blog te zetten dus <3! I hope you like her as much as me =]!
Ze maakt zowel covers als originele songs op YouTube en heeft ook vaak leuke samenwerkingen met andere artiesten <3!

 
Zoals ik dus al schreef werkt zij ook samen met de bekende YouTube artiest Tyler Ward. Hier dus een cover van het nummer van Ke$ha ft. Pitbull-Timber:
En zo heeft ze nog veel meer samenwerkingen waaronder deze. Alex G ft. Jameson Bass - Payphone (cover):

For more info: YouTube Alex G.

Whatcha think?

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Alex is echt heel grappig en een leuke meid! ze zingt prachtig ik volg haar ook op youtube! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten