Welcome may!

may
Omg we zijn alweer in de vijfde maand van het jaar! Bijna op de helft! Deze week ben ik druk, druk, druk met me werk. Deze week draai ik 41 uur!!! Het oude ritme komt wel langzaam terug, maar oh wat is het toch fijn als je thuiskomt en lekker kunt douchen, bij het vuur kan zitten en lekker de barbecue aanzet. Toegeven, het was niet zulk zomers weer maar wel even fijn =]! Ik ben elke dag wel helemaal opgebrand van het werken (daar staat wel weer een opgehoogd loon tegenover haha ^^).

De laatste tijd doe ik van alles en nog wat en tegelijkertijd ook helemaal niks. Ik ben af en toe nog steeds aan het reizen en nieuwe dingen aan het ontdekken (waar ik nog heel veel over wil gaan bloggen), maar voorlopig ben ik zo vaak als het kan met mijn "Indian Owl" (me vriendje ^^) aan het chatten dus komt er niks van aaah!!! En ik heb nog zoveel dingen, die ik wil gaan doen! Morgen me laatste zware werkdag en dan eindelijk weekend! Ik hoop zo dat ik die thuis doorbreng. Even geen gezeur aan alle kanten en gewoon lui thuis zijn ^^! Ach life!

Wat zijn jullie plannen deze week?
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten