Uitslag de tweede halve finale Eurovision!

Yay, gisteren weer gekeken naar Eurovisie en dit keer keek er nog een vriendin extra mee ook (ja full house xD)! Maar goed het was gezellig weer!

Toch leek deze tweede finale iets minder spannend en goed als de eerste finale. Ik weet niet wat jullie vonden? Maar goed, dat is alleen maar beter. Dan hebben we minder concurrentie haha!

Anyways, ik heb er gelukkig wel een top 3 uit weten te halen =D! Dit is het geworden!

1. Wit-Rusland (Teo -Cheesecake).
2. Roemenië (Paula Seling ft. Ovi - Miracle).
3. Litouwen (Vilija Matačiūnaitė-Attention).


Verder ben ik blij dat Oostenrijk de finale heeft gehaald! YAY Conchita haha! De andere 9 die de finale hebben gehaald zijn: Zwitserland, Slovenië, Polen, Roemenië, Noorwegen, Griekenland, Malta, Wit-Rusland en Finland!
 
Zo, dan ga ik me nu snel klaarmaken om in de winkels mijn laatste snacks voor de finale te halen! May the best song win <3! Vanavond weer op Nederland 1 om 21:00 =]!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten