Sunny Sunday!

Untitled | via Tumblr
Oh oh, wat is het dit weekend toch een lekker weer! Ik ben alweer pogingen aan het doen om een extra kleurtje te krijgen <3! Vanochtend wakker geworden met een heerlijk kopje pepermuntthee (uit eigen tuin!) Ach, het voelt als zomervakantie!

Toch heeft niet iedereen dat helaas! Examenstress neem ik aan? Ow wat ben ik blij dat ik dat achter de rug heb! Ik kan mij nog steeds de "ik leer even gauw drie boeken aardrijkskunde in één nacht" herinneren! Of dat vreselijke Frans examen met de "oh shit mijn tijd is om, ik doe wel A, B, C, A, B, C"! Of zelfs nog toen ik bij een Nederlands examen op het laatste moment toen het overal stil was door de stoel zakte! Ja, gotta love school! Niet dus!

Het was mij eigenlijk helemaal ontgaan! Een jaar geleden zat ik er zelf, met het idee naar India te gaan. Nu ben ik er geweest en heb zelfs nog een extra land bijgedaan! Echt bizar! Wat ik dit jaar ga doen weet ik nog niet. Ik heb een aardig goed betaalde baan en een studiekeuze weet ik nog niet. Er is zoveel wat ik kan gaan doen! Ik heb gedacht aan het HBO toerisme, maar ook aan fotografie. Zelfs journalistiek, rechten, stewardess, reisleider, cultureel toeristisch management en al dat soort dingen zaten in hoofd. Tegelijkertijd wil ik nog meer van de wereld zien! Dus wat ik ga doen weet ik nog niet. Ik heb nog steeds de angst de verkeerde keuze te maken. Sommige van mijn oud klasgenoten hebben korte opleidingen gekozen, zodat er in elk geval wat op hun CV staat en die werken nu ook. Andere hebben hun droomopleiding gekozen en zijn er van plan in te gaan werken. Maar ja, wat ik ga doen? Geen idee nog!

Ik wens in ieder geval iedereen succes met zijn/haar examens en hoop dat je een nieuwe weg ingaat waarin je ZELF tevreden bent =]! Good Luck <3!

Wat doe je zelf? Ben je bezig met een examen of doe je al een vervolgopleiding (of gap year)? En tot slot: hoe gaan de examens/hoe bevalt je nieuwe opleiding/gap year?

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten