Quiz: Which Country Should You Have Been Born In?!

Yay, een leuke simpele quiz! Heb jij je weleens af gevraagd of je niet beter in een ander land geboren had kunnen zijn? Dan is dit zeker leuk om te doen! Gisteren deed ik het even, omdat ik toch wel nieuwsgierig was naar de uitslag. Natuurlijk is het echt zo'n simpele quiz die je niet te serieus moet nemen, maar leuk is het dan weer wel haha ^^! 
 
Een oude vriendin van mijn kwam uit op het land Italië en ik op (check de foto) Australië! Maar in welk land denk jij geboren te moeten zijn?

Anyways my result:
"How's it goin' mate? Ready for a beach party? As an Australian at heart, you love being in the wild, traveling and enjoying nature. You always leave room for fun and relaxing activities and you never say no to a challenge. Just a quick tip - The country you should have been born in can be a lot of fun, but don't forget to save room for some business in that land of pleasure."
 
Ach het resultaat kan misschien wel kloppen achteraf. Ik ben dol op het strand, ik houd van het reizen en vind de natuur prachtig om te zien. En tja, die tip is misschien ook wel handig die ze op het einde gaven ;)!
 
Wie weet wel een leuke reisbestemming voor later? Ach er is nog zoveel wat ik wil zien! Ik heb al sinds een tijdje interesse in Hawaii! Maar kortgeleden zat ik ook al met Vietnam en Japan in mijn hoofd! En mijn liefde voor India is nog steeds groot <3!
 
Maar goed, als je wilt weten in welk land jij geboren had moeten zijn (volgens deze quiz), dan kan je hem ook doen: KLIK HIER ^^!
 
Nogmaals hij is super easy en super kort, maar wel super leuk om te doen ^^! I love little quizzes <3! Laat me weten waar je op uitkwam =D!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten