Postcards at the 2014 Eurovision Song Contest!

Albania
Wil je nog nagenieten van Eurovisie? Dan heb ik nog een leuke post voor je! Herinner je je nog de postkaarten, die alle deelnemers maakten van hun land? Iedereen deed op zijn eigen originele manier eraan mee! Vandaag laat ik er nog een paar zien om je geheugen op te frissen ^^!

 
En zo zijn er nog veel meer leuke!

Albania
(Azerbaijan)
Albania
(United Kingdom)
Albania
(Romania)
Albania
(Slovenia)
Albania
(Israël)
Albania
(Germany)
Albania
(Georgia)
Albania
(Finland)
Albania
(Denmark)
 
Which one is your favorite? Ik twijfel tussen Nederland, Roemenië en Azerbaijan =]!
 
To see all photo's: klik hier!
To see all movie's: klik hier!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Die van Denemarken, Israel en Engeland zijn echt heel creatief en technisch goed uitgevoerd, prachtig!
    Die van Azerbaijan is supersimpel en toch echt heel erg leuk, en die van Finland vind ik vooral heel erg mooi en goed bij het land passen. Ja lastig kiezen...
    Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van engeland is echt leuk! Ik vond zelf die waarbij de meubels in de vlag hadden geschilderd er gleuk. Weet niet meer zo goed welk land dat was..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Denemarken vond ik echt leuk,volgens mij was hier ook super veel moeite in gestoken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten