Out for a nice day in Jaisalmer!

Vroeg in de morgen stonden Ankit en ik al op om Jaisalmer te verkennen. Er is zoveel te zien, dus we deden gelijk een hele dag =]! Na een ontbijtje waren we er klaar voor <3!
Haha onride in de tuk tuk. Eindelijk! Het moest er toch eens van komen dat ik in zo'n ding ging rijden =]! Eigenlijk is zo'n tuk tuk best gaaf. Ik wil er ook één! Het is veel leuker en makkelijker dan een auto. En als er iets is dan toeter je toch lekker mee door de drukte haha. En als er niks is kan je ook toeteren, want dat doet iedereen daar sowieso toch wel haha!
 
Maar ja, op naar het bekende fort van Jaisalmer!


Daar waren we dan. In het leuke fort met de vele straatjes =]!

Sommige straatjes deden me zelfs aan Europa denken i.p.v. India!

Ankit regelde tussen de straatjes door iemand voor mij die henna kon doen. Dus daar werd ik dan een mini woning ingebracht en kwam in een slaapkamer terecht. Daar werd de henna aangebracht, terwijl er tegenover mij nog een kind onder de dekens lag. Heel apart, maat ik heb wel mooie henna gekregen =]!

Tijdens de rondreis, gaf hij mij ook deze super mooie armband <3! Omg ik denk dat dit het gaafste kado is dat een jongen mij ooit heeft gegeven <3! Elke dag kijk ik er nog naar =]! Zo mooi <3!

Typische koe on the road. Maar ik vind die beesten wel erg als ze ineens achter je staan xD!

In het fort was er zelfs in de muren wel wat te zien! In he duister keer een kat ons aan <3! Het was echt toevallig, dat het Ankit opviel =]!

Verder overal wel de leuke torentjes en details =D!

Toch zijn we later nog buiten het fort wezen kijken naar leuke dingen. We kwamen uit bij wat Haveli's, dus besloten het te bekijken. Ankit lachte mij dan telkens uit als hij de toeristenprijs zag, die soms vijf keer zo hoog kon liggen als de normale entree prijs. Tja, hoezo discriminatie xD! Maar verder is hij wel cute hoor <3! Hij blijft heel leuk bij mij en het is super gezellig met hem <3!

De Haveli van binnen =]!

Indiase straat van bovenaf =P!

Of gewoon vanaf onderen naar boven kijkend gezien ;)!

Ook in Haveli's werd je nog weleens verrast. Dan hingen er ineens allemaal vleermuizen boven je hoofd ;)!

Na een dagje met Ankit aan mijn hang te hebben gepulkt (henna pulk je er later af) kreeg de henna al een hele andere uitstraling. Van bruine randen, naar ineens oranje! Later werd het weer bruin, maar het is wel leuk om te zien =]!

Uitzicht over de stad Jaisalmer!

Uitzicht op een Haveli met mooie glimmende binnenkant =]!

Het K.C. café in Jaisalmer. Bijzonder goed met een prachtig uitzicht op de Haveli <3! Ankit en ik hebben daar niet alleen in de middag gezeten, maar in de avond zijn we gelijk weer terug gegaan. Er werkt vriendelijk personeel en het eten is er lekker =]!

Één van de laatste dingen die Ankit en ik deden was een boottochtje op het meer. Dit lag het meest afgelegen van het fort en er waren zo goed als geen buitenlandse toeristen. Dus daar was ik als enige Westerse =P! Maar wel mooi met me vriend <3! Samen hebben we dus lekker gevaren, die dag =]!

Het was dus een super geweldige dag  eigenlijk! In de avond hebben we ook alweer saampjes buiten gezeten en naar de sterren gekeken en oehhh =]! Tja, het was gewoon zo leuk <3! Ik ben er zo blij mee dat ik hem heb ontmoet =]! Het is echt gezellig en fijn om zo iemand bij je te hebben =]! Dit was zeker weten één van de leukste dagen van mijn rondreis =]! Ik wist zeker, dat ik deze dagen vaker zo wil gaan hebben <3!
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten